تامين نيروي انساني و خدمات نظافتي

آموزش نظافت منزل و شركت

تامين نيروي انساني و خدمات نظافتي

۳۷ بازديد

تامين نيروي انساني جشن ها و مراسمات خود را مي توانيد به شركت پاكي تاپ بسپاريد. همه افراد در مراسمات مختلفي از جمله تولد، سمينارها، مراسم عقد و عروسي، جشن فارغ التحصيلي، وليمه و … شركت كرده ايم و مي دانيم كه در اين مراسمات ميزبان ها تمام سعي خود را مي كنند تا مراسم به بهترين شكل ممكن انجام شود.

از مهم ترين بخش هاي اين مراسمات پذيرايي مي باشد و به علت زياد بودن مهمان ها و كارها، ميزبان قادر به پذيرايي به صورت تنهايي نبوده و لازم است از نيروهاي خدماتي براي برگذاري بهتر مراسم استفاده شود. امروزه همواره يكي از دغدغه هاي افراد پذيرايي و انجام مراحل و پروسه هاي پذيرايي مي باشد. شركت پاكي تاپ با استخدام و آموزش پرسنل هاي مجرب و خوش ذوق در اين زمينه توانسته تمام دغدغه و نگراني افراد را از بين ببرند. اهميت نحوه و كيفيت پذيرايي به قدري بالاست كه رشته دانشگاهي نيز اين درس را آموزش مي دهند پس لزوما افرادي كه در زمينه پذيرايي فعاليت مي كنند افراد كم سواد نيستند.

[تصوير:  -نيروي-انساني-1.jpg]

شركت تامين نيروي انساني پاكي تاپ

تامين نيروي انساني به اين مفهوم مي باشد كه شركت پاكي تاپ به جاي اينكه يك نفر را به محل اعزام كند جهت تميز كاري و نظافت گروهي از نيرو ها را اعزام مي نمايد جهت كاري كه كار فرا مي خواهد، و همچنين كار را در مدت زماني كه كار فرما تعيين مي نوايد انجام مي دهند و در تاريخ معيين كار را تحويل خواهند داد. اين كا به مفهم اين است كه شركت ما كار را به صورت كنترات انجام مي دهد. كنترات به اين صورت است كه تعدادي از نيروي هاي خود را به محل مورد نظر اعزام مي كنند و اين نيرو ها با توجه به كاري كه از آن ها خواسته شده شروع به خدمات رساني مي كنند، كه ممكن است نظافت كليه ساختمان، پاركينگ ها، باغباني و يا پذيرايي در مراسم ها و سمينار ها باشد. و همچنين نيروهاي ما با كمك گرفتن از بروز ترين و حرفه اي ترين دستگاه ها خدمات را انجام مي دهند اين دستگاه ها نظير: دستگاه هاي اسكراپر و واتر جت و جارو برقي هاي صنعتي مي باشند.

خدمات شركت پاكي تاپ در زمينه تامين خدمات نيروي انساني
تامين نيروي انساني نمايشگاه ها

تامين نيروي انساني براي سمينار ها
تامين نيروي انساني براي مجتمع هاي نوساز و برج ها
تامين نيروي انساني براي شركت هاي بزرگ وكمپاني ها
تامين نيروي انساني براي كارگاه ها و سوله ها
تامين نيروي انساني براي واحد ها پاركينگ و محوطه
تامين نيروي انساني براي ادارات مجتمع ها

تامين نيروي انساني رستوران

تامين نيروي انساني نمايشگاه

تامين نيروي انساني براي نمايشگاه شامل: نظافت كليه نمايشگاه ها با كمك جاروبرقي صنعتي، نظافت محوطه و نظافت داخل نمايشگاه كه البته تميز كاري غرفه ها جداگانه انجام مي شود. 10 تا 11 نفر از نيرو ها را به محل اعزام مي شوند. بسته به وسعت نمايشگاه و كثيفي آن مدت زمان تميزي و هزينه متفاوت خواهد بود.

 

تامين نيروي انساني براي واحد ها پاركينگ و محوطه
نظافت كلي واحد ها پاركينگ و محوطه شامل پاركينگ هاي سه طبقه به بالا مي باشد و يا پاركينگ هاي طبقاتي شركت پاكي تاپ 10 نفر از نيروهاي خود را به محل  جهت تميز كاري اعزام مي كند. در پاركينگ هاي طبقاتي جهت تميز كار از دستگاه هاي اسكراپر و واتر جت بيشتر استفاده مي شوند كه نيرو هاي متخصص از اين دستگاه ها جهت تميز كاري استفاده مي كنند.

 

تامين نيروي انساني براي ادارات مجتمع ها
تامين نيروي انساني براي ادارات مجتمع ها: شامل نظافت كليه پاركينگ ها، نظافت محوطه بيرون و حتي نظافت روف گاردن و انجام امور باغباني همچنين تميز كاري و رسيدگي به گياهان مي باشد. نظافت واحد ها و تميز كاري محوطه و پاركينگ ها و كل ساختمان توسط نيروي انساني شركت پاكي تاپ با كمك دستگاه هاي اسكراپر و واتر جت انجام مي شود. از ويژگي شركت هاي خدماتي جهت نظافت ادارات علاوه بر مواردي كه در قسمت اول ذكر شد سرعت عمل نيرو ها و وقت شماس بودن نيز بايد به آن اضافه كرد.

 

تامين نيروي انساني براي مهماني ها و مراسم ها
نيروهاي خدماتي با تجربيات و تخصصات خود به نحوي مراسمات را انجام داده كه باعث راحتي خيال ميزبان از پذيرايي مي شود. اين نيروها با پذيرايي صحيح  و به موقع از مهمانان باعث از بين رفتن نگراني و دغدغه هاي ميزبان مي شود و با ظاهري آراسته و خوشرويي باعث جلب رضايت ميهمانان مي شود. اين نيروها با انجام نيازها و درخواست هاي ميزبان و ميهمانان باعث حس آرامش در ميزبان مي شود. اين نيروها با حفظ بهداشت و پاكيزه كردن ميزها و سالن نگراني ميزبان را از بين مي برد.

 

تامين نيروي انساني رستوران
تامين نيروي انساني براي رستوران شامل: نظافت تمام محوطه داخل رستوران ، نظافت محوطه بيرون و نظافت آشپزخانه. 10 تا 11 نفر از نيرو ها را به محل اعزام مي شوند. بسته به وسعت رستوران و كثيفي آن مدت زمان تميزي و هزينه متفاوت خواهد بود.

 

تامين نيروي انساني براي سمينار ها

تامين نيروي انساني براي سمينار ها  شامل پذيرايي، نظافت قبل از سمينار نظافت بعد از سمينار.

[تصوير:  -ادارات.jpg]

شركت تامين نيروي انساني در تهران

چنانچه شما براي مراسمات خود به دنبال نيروي خدماتي براي پذيرايي از ميهمان هاي هستيد مي توانيد از پرسنل شركت پاكي تاپ استفاده نماييد. نيروهاي خدماتي پاكي تاپ داراي افرادي حرفه اي براي پذيرايي مي باشند و علاوه بر شناخت راه هاي مدرن و خلاقانه براي پذيرايي، داراي رفتار حرفه اي نيز بوده و با رفتاري مناسب و متواضعانه با مهمانان باعث رضايت كارفرما و ميهمانان مي شود. همچنين اين شركت داراي يك تيم حرفه اي بوده كه هر كس داراي وظيفه تعريف شده اي بوده و مراسمات و جشن هاي شما را به بهترين نحو بر پا مي كنند. اين شركت مطابق با سليقه و به صورت دلخواه و با توجه به جنسيت مورد نظر شما اعزام مي شوند. پرسنلين اين شركت مراحل پذيرايي و رسيدگي را به بهترين نحو و سريع ترين زمان ممكن انجام داده و باعث آرامش و لذت بردن ميزبان از ميهماني مي شود. از مهم ترين مزاياي استفاده از نيروهاي خدماتي و مهمانداران پاكي تاپ ظاهري آراسته و خوشرويي مي باشد.

 

ويژگي نيروي انساني شركت پاكي تاپ
وقت شناسي
مسئوليت پذيري
برخورد مناسب
خوشرويي
مهارت در پذيرايي

كيفيت بالاي كار

دارا بودن رفتار حرفه اي با ميزبان و ميهمانان

ميهمانداران پاكي تاپ با رعايت احترام و نزاكت در برابر ميهمانان و ميزبان و فرمانبري از خواسته ها و الزامات ميزبان باعث برپايي هر چه بهتر مراسمات شما و آسودگي خيال شما مي شود.

 

عدم تردد بي مورد در سالن و در بين ميهمانان
نيروهاي پاكي تاپ تنها در هنگام پذيرايي و كار در سالن و بين ميهمان ها تردد كرده و از تردد نابجا در بين ميهمانان خودداري مي كنند.

 

عدم دخالت در صحبت ها و بحث هاي ميهمانان
نيروهاي اعزامي پاكي تاپ از صحبت هاب بيجا و بي مورد با ميهمانها پرهيز كرده و در گفتگوهاي آن ها دخالت نمي كنند.

 

آمادگي پذيرايي و رسيدگي به ميهمانان
ميهمانداران پاكي تاپ آمادگي خدمات رساني به تمام ميهمانان را داشته و با رسيدگي به ميهمانان به بهترين نحو سعي در جلب رضايت ميزبان كرده و با انجام صحيح كارها نگراني ميزبان را از پذيرايي از بين مي برد.

 

ظاهري پاكيزه و آراسته
ميهمانداران پاكي تاپ با ظاهري آراسته و پاكيزه در مراسمات و ميهماني هاي شما حاضر مي شوند.

 

خوش آمد گويي هنگام ورود و خروج ميهمانان
ميهمانداران پاكي تاپ با خوشرويي به ميهمانان خوش آمدگويي گفته و در هنگام خروج نيز آن ها را بدرقه مي كنند.

 

وقت شناس بودن و به موقع در مهماني و مراسمات حاضر شدن
نيروهاي پاكي تاپ بسيار وقت شناس بوده و با حضور به موقع در مراسمات شما باعث آرامش ميزبان و افزايش اعتبار شركت مي شود.

 

مسئوليت پذيري و انجام وظايف خود به بهترين شكل
نيروهاي پاكي تاپ داراي افرادي مسئوليت پذير بوده و تمام سعي خود را در روند كارها به بهترين شكل مي كنند.
داشتن لباس فرم زيبا، آراسته و تميز
اين ميهمانداران داراي لباس فرمي زيبا بوده كه باعث مشخص شدن آن ها در بين ميهمانان شده و با آراستگي خود باعث احساس رضايت در ميهمانان مي شوند. در صورت نياز به نيروهاي خدماتي كافيست با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل نماييد.
خوش دوق و خوش سليقه بودن

نيروهاي پاكي تاپ داراي افرادي خوش ذوق و خوش سليقه بوده و داراي هنرهايي از جمله گل آرايي و انواع تزيينات مي باشند. اين نيروها داراي انواع تخصص هاي هنري بوده و باعث زيبايي مراسمات شما مي شوند.

هزينه تامين نيروي انساني

قيمت تامين نيروي انساني با توجه به عواملي همچون تعداد پرسنل مورد نياز، حجم كار، ساعت كاري، ميزان كار، تعريف خدمات و … تعيين مي شود. جهت اطلاع از هزينه هاي تامين نيروي انساني مي توانيد از طريق شماره هاي درج شده در سايت با مشاورين ما تماس بگيريد.

 
خدماتي نظافتي شركت پاكي تاپ داراي نيروهاي مسئوليت پذير و متعهد بوده و تمامي قوانين و مقررات موجود در اين شركت در چهار چوب جلب رضايت مشتري پايه ريزي شده و پرسنل موظف به رعايت اين قوانين مي باشند و با اين روش توانسته مشتريان زيادي را به خود جذب نمايد. در صورتي كه شما هم جهت برگزاري مراسمات و ميهماني هاي خود به مهماندار و نيروي خدماتي نياز داشتيد مي توانيد از پرسنل پاكي تاپ كمك بگيريد. اين شركت با جمع و آوري يك تيم حرفه اي و مجرب آماده خدمت رساني به شما مشتريان عزيز به بهترين نحو ممكن مي باشند. پاكي تاپ به عنوان بهترين شركت خدماتي در تهران مي توانند انتخاب مناسبي براي شما عزيزان باشد.

شماره تماس: 02191001394


منبع: شركت خدمات نظافتي پاكي تاپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.